På atv'n!

søndag 17. november 2013

Nissehus - halvferdig

Kjøpte et gammelt dukkehus på finn.no og det vil passer perfekt som hus til min lille Gardsnisse-familie! Men det må selvfølgelig pusses opp litt så nissene blir fornøyde, misfornøyde nisser er nemlig ikke til å spøke med har jeg hørt!

Her er huset etter at jeg har jobbet litt med det, har malt kjøkkenet (det hadde en blå kattetapet...) og taket og gardinene er byttet ut da og litt annet småtteri, jeg tror huset har et stort potensiale altså:


Stua begynner å ta form, men det mangler noe ennå da, juletre f.eks...


På kjøkkenet mangler det meste... Har i grunnen bare en komfyr og en matte og det er i knappeste laget...


Skal en tur på Søstrene Grene i løpet av uka, kanskje de har noe jeg kan bruke? Tråler ellers nettet og finner noe her og noe der, men de fiiiineste miniatyrene er så dyre at det er uaktuelt i grunnen.

Det er veldig koselig å pusle med og jeg gleder meg til å ordne det skikkelig til jul og få nissefamilien på plass!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar