På atv'n!

torsdag 28. november 2013

Snaaart er det adventstid!

Nå er det bare 3 dager igjen til den koseligste tiden i året - nemlig adventstiden! I den anledning har jeg endret bakgrunnsfargen i bloggen til lilla. En farge jeg forøvrig liker veldig godt, noe som etterhvert gjenspeiler seg i min garderobe...
 
Men det var ikke min forholdsvis uinteressante garderobe som var poenget i dag - i dag vil jeg vise frem adventslysene vi har her på jobben. Vi har hatt flere ulike adventstaker, det er så koselig og de siste årene har vi fulgt trenden med kubbelys istedet for slike tynne. Vi har hatt et sett med slike tall til å stikke inn i lysene og jeg har altså endevendt kontoret, spiserommet og kjelleren uten å finne ett eneste tall! Flere ganger!
 
Så jeg måtte bite i det sure eplet og stikke innom Nille en snartur i går og nå pryder dette skrankeområdet vårt i adventstiden:
 

Vi syntes det ble fint. Kjøpte lysbrettet som lysene står på også, det har speil i bunnen og det var da ganske fint. Nå gjelder det bare å passe på hvor man legger det utpå nyåret... Men jeg regner jo med å finne de gamle tallene i løpet av dagen.
 
Min egen adventstake kommer det bilde av i løpet av helgen, jeg klarer sikkert ikke å vente helt til søndag, men... 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar