På atv'n!

søndag 10. november 2013

Trening og pakker

Siden jeg droppet treningsøkta i går hadde jeg bestemt meg for å løpe en tur før frokost i dag, men da Lille Gubben ropte fra badet:"Det snør!" så ble de planene snart skrinlagt. Og da er det veldig godt å ha trimsykkelen! Så jeg hoppet i treningstøyet (som når det bare er Lille Gubben og meg hjemme består av sykkelshorts og bh, men det synet skal jeg spare dere for...), fylte vannflaska og satte meg på sykkelen. 35 min senere var 15 km tilbakelagt. Kjekt å ha tv'n stående på da og med "Politistasjonen Danmark" på skjermen gikk tiden fort. Høh.

Etterpå fant Lille Gubben ut at han skulle ut og vaske bilen og i det jeg så ham kjøre ut av innkjørsla kastet jeg meg rundt, fant frem noen gaver han ikke fikk se etter handleturen min i går og pakket inn - det er ikke alt som er ment for hans øyne før om halvannen måned.


Kan ikke skrive hva som er inni for det er vel opptil flere mottagere som også leser på bloggen og man kan jo ikke avsløre hva som er inni en julepresang! Jeg synes gavene ble fine da, koselige og litt dempet i fargen denne gangen. Og snaaaart er det første søndag i advent!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar