På atv'n!

mandag 30. desember 2013

Ut igjen - herlig!

I dag ble det heldigvis godt løpevær igjen, ca. -1 grad, vindstille og lettskyet. Vi prøvde først å finne egnet skøyteis, men etter å ha kjørt dalføret rundt ga vi opp og kjørte hjem igjen. Jeg hadde allerede tatt på løpetøyet da Lille Gubben foreslo skøyter så jeg trengte bare å skrelle av meg termodressen, ullgenseren og de tykkeste ullsokkene og skifte til softshelljakka og piggskoene så var jeg klar igjen.

Det var deilig i dag også og jeg gikk/jogget litt lenger enn sist og presset meg litt mer og selv om det er slitsom underveis så er det bare godt etterpå. Tok meg tid til å ta et par bilder underveis også.

Dette er Orkdalsfjorden sørvestfra:


Og her er enda en veeeeldig stilig selfie - iført min nye skilue som også egnet seg ypperlig som løpelue. Den er ekstra foret nederst rundt ørene så den sitter godt og varmer litt ekstra der og er mer luftig i tuppen.


Turen i dag ble på 6,1 km / 53 min, godt fornøyd med det!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar