På atv'n!

torsdag 26. desember 2013

Ut på tur - igjen!

Endelig har roen senket seg såpass at jeg fikk tid (og ork...) til å trekke i treningstøy og stikke ut en tur i fred og ro. Og det var deilig! Det var riktignok isete og hardt, men Orkdal kommune har strødd greit og jeg har joggesko med pigg så det gikk helt fint.

Rett utenfor døra så det slik ut:


Noen pynter utendørs også:


Skjenaldelva:


En aldri så lekker, liten selfie:


Og en vakker himmel:


Det var godt å være ute i dagslys, få frisk luft og få rørt litt på seg! Og siden jeg faktisk skal på to (!) sydenturer til sommeren er det all grunn til ikke å ligge på latsiden, men å la det bli en vane å røre på seg.

Turen var på drøye 4,5 km og jeg brukte 50 min, gikk en del og jogget en del. Stoppet litt her og der og tok noen bilder også da og man bruker jo gjerne litt lengre tid på blankisen enn når det er tryggere føre, så jeg er i grunnen greit fornøyd.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar