På atv'n!

torsdag 8. januar 2015

En liten joggetur

I dag er det en nydelig kveld - klarvær (men hvor var månen???), vindstille og -2 grader her hos oss. Etter middag (fiskekaker, søtpotetmos, blomkål, brokkoli og stekt løk - NAM!) lot jeg maten synke ned litt før jeg skiftet til løpetøy og piggjoggiser og strøk på dør. Forholdene var nydelige, gangveien er brøytet, men ikke helt ned til asfalten så det var et bra lag med fast snø som piggskoene fikk godt tak i og det var lett og fint å jogge.

Underveis traff jeg en annen jogger, en dame som gikk tur med en hund og en katt, hunden var en yorkshire-terrier og da jeg hilste på den slikket den meg på nesa! *smelt* Møtte også en mann med en annen hund og til slutt en kusk som var ute og trente med en travhest. Trivsel.

Avsluttet turen med noen få intervaller mellom lyktestolpene og beina kjentes fine ut. Jeg hatet det da Lille Gubben og jeg drev med intervaller i motbakke, men på flat mark kan jeg godt ta noen innimellom.

Hva sa du? Hundredagersutfordringen? Ja, det var den ja... Siste dag og innspurten er jo i dag! I morgen kommer siste oppdatering og oppsummering og da får dere vite om det blir:


eller:


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar