På atv'n!

søndag 11. januar 2015

Og en liten joggetur...

Hadde alt skiftet til løpetøy da jeg oppdaget at det var -8 ute! Men når treningstøyet først er på så er det et så stort nederlag å skifte uten å ha trent først at det ikke er et alternativ!

Tok på en buff selv om jeg hadde høyhalset ulltrøye og på beina hadde jeg deilig høye skistrømper fra Kari Traa og utenpå løpehanskene et par hjemmestrikkede ullvotter. Brukte skilue istedet for pannebånd, har jo ikke tenkt å fryse hodet av meg heller! Da jeg kom ut var det riktignok kaldt, men heldigvis vindstille så det ble raskt varmt da jeg begynte å jogge.

Det var en del folk ute og gikk i dag, det var jo nydelig klarvær og knallfint. Jeg har funnet meg en runde som er på 5,2 km og syntes det gikk veldig greit unna, det var jo litt glatt til tross for at det var strødd nesten hele veien. Da jeg kom hjem ble jeg overrasket da jeg sjekket trackingen på mobilen, jeg skjønte jo det hadde gått ganske fort, men 5,2 km på 45 min er jo sommertempo for meg! Jeg tok samme runde i romjula og da brukte jeg 50 min... Så i dag er jeg storfornøyd med meg selv!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar