På atv'n!

lørdag 24. januar 2015

Jordtårer

Sorry, Tove Nilsen, men "Konge i snø" var ikke noe for meg. Etter å ha lest 30 sider uten å ha fått med meg noe som helst, det fenget absolutt overhodet ikke, så klappet jeg sammen boka og leverte den inn igjen.

I går fant jeg frem en annen bok jeg hadde liggende, "Jordtårer" av Frode Eie Larsen, utgitt på Liv forlag i 2013. Han har tidligere skrevet "Frostrøyk" (2012) og kom i fjor med "Du skal lide". Jeg har ikke lest noe av ham tidligere, men så langt virker boka helt grei. Spennende plott egentlig og greit språk, men jeg har ikke kommet så langt ennå. Har ikke lest de andre bøkene hans heller, men om denne fenger bra så tar jeg nok en titt på de andre to også.

Bøkene handler om etterforskeren Eddi Stubb og er litt forvirrende skrevet med en jeg-person og samtidig i tredjeperson.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar