På atv'n!

tirsdag 25. april 2017

Løpetur - på en tirsdag!?

Jepp, siden den ene tanta ikke bare er utenbys, men til og med utelands, denne uka så utgår det vanlig tirsdagsbesøket og dermed var det duket for løpetur på ettermiddagen! Hadde planer om en tur på morgenen, men 1 grad var for kaldt for en dynevarm og morgentrøtt kropp. Da jeg løp ut i 18:30-tiden var det 7 grader og nydelig løpevær!

Turen gikk over Havstein, forbi nydelige Havstein kirke og jeg tok meg noen sekunders pause og knipset et par bilder med mobilen:



Det var nydelig vær, men legg merke til skyen øverst i venstre hjørne... Bare minutter etter at disse bildene ble tatt begynte det å hagle! Jo takk.

Jeg hadde sett  meg ut en viss kilometer-distanse i dag for å runde 190 km på 500 kms-utfordringen min så jeg måtte legge inn en ekstra runde for å klare det.

Turen ble på 6,52 km / 49:27 min og jeg ligger langt foran skjema til 500 km!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar