På atv'n!

onsdag 28. august 2024

Sportsvogn til dukkene!

 I forrige uke fikk jeg tilslag på en fantastisk sportsvogn fra Emmaljunga, den er nok fra tidlig 70-tall vil jeg tro. Jeg har ventet og ventet, men visste jo at det ville ta litt tid i posten. Lykken var stor da jeg kunne troppe opp på post i butikk på Mega på Amfi Orkanger i dag og hente ut en svæææær pakke!

Jeg var jo spent på om den var i så god stand som det så ut bildene i annonsen, den er jo sikkert rundt 50 år gammel - men det var den! Den er jo tilnærmet strøken! De som har hatt denne før meg har tatt veldig godt vare på den, alt jeg vet er at den ble funnet i en bruktbutikk av hun jeg kjøpte den av.

Seeee her da!





Anne Lise som er fra rundt 1960 og av den aller første typen av disse dukkene, er veldig stolt over at akkurat hun fikk lov til å sitte i vognen! 

Min indre 8-åring hviner av fryd og gleder seg hemningsløst over den nye doningen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar