På atv'n!

fredag 3. mars 2017

Transportjogg og et delmål er nådd

Skulle på et info-møte nede i byen i dag og valgte å ta joggeskoene fatt. Kjente jo fort at gårsdagens joggetur satt i beina fremdeles og det ble ikke lettere av at jeg denne gangen hadde en sekk på 5-6 kilo på ryggen! Men sånn er det når man må ha med skiftetøy, dusjutstyr og slengte med både en vannflaske og en liten te-termos. Men litt ekstra vekt = litt ekstra trening, ikke sant?

Visste hvor langt jeg hadde løpt etter at vi løp i går så jeg visste også hva jeg manglet for å krysse en aldri så liten milepæl i dag og hadde blikket på endomondo'en på mobilen og måtte legge til en liten ekstrarunde nede i byen for å runde 6 km. Så nå har jeg løpt akkurat 100 km så langt i år! Da gjenstår det bare 400! Går som smurt dette!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar