På atv'n!

onsdag 20. september 2023

Matpakkepose

Ettersom jeg har endret litt på lunsjene mine og har med matpakke flere dager nå enn tidligere, da i form av flere små bokser, så ville jeg ha noe jeg kan samle dem i. Har en større matboks med flere rom, men jeg tror ikke jeg får plass til alt i den så da kom ideen om en matpakkepose.

Har sett dem på nettet og googlet litt før jeg skred til verket og litt av poenget var at jeg skulle lage den kun av ting jeg har liggende fra før. Jeg hadde et lite barne-putetrekk i et herlig mønster og valget falt på det. Posen er foret med pul som er et vannavvisende, mykt stoff og to knapper jeg hadde i det ene knappeglasset.

Etter litt tankevirksomhet skred jeg til verket og sydde to poser som så ble vrangsydd sammen - å sy kun i pul var ikke så enkelt når jeg ikke har overtransportør! Så var det å finne en form for lukning og til slutt fant jeg ut at den måtte ha et håndtak så den er lett å ta med seg.


Og her er resultatet! Jeg er så fornøyd! Synes den ble kjempetøff og jeg elsker soffet! Det er mulig den er litt for stor, men da får jeg bare sy en litt mindre en for jeg har stoffet i flere farger.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar