På atv'n!

mandag 4. september 2023

Vekt og hormonplaster...

 8. juni 2021 begynte mannen og jeg å spise lavkarbo, det var på hans initiativ, men jeg kastet meg rett på. Har jo gått på det tidligere med greit resultat og resultatene lot ikke vente på seg denne gange heller! I løpet av noen mnd hadde mannen gått ned 10 kg og jeg 5-6, ingen av oss var veldig store, men vi ville gjerne gå ned litt og ta tak i det før flere kg snek seg på hos oss begge.

Weighting Stock Vector Illustration and Royalty Free Weighting Clipart

Alt var vel og bra, men høsten 2022 slo overgangsalderen til for alvor hos meg med hetetokter, elendig nattesøvn osv osv. Løsningen ble hormonplaster og livet kom på rett kjøl igjen. Men... Kiloene begynte å snik seg på. Samme hvor flink jeg var i matveien så snek de seg på, litt her og litt der og 1. september i år veide jeg 4.6 kg mer enn 1. september i fjor. Og da har jeg faktisk klart å gå ned en liten kilo...

85,100+ Weights Illustrations, Royalty-Free Vector Graphics ...

Så nå prøver jeg hardt å gå ned igjen for jeg trives ikke helt slik vekta er nå. BMI er 25.8 så første mål må være å komme ned på 24.9 og normalvekt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar