På atv'n!

fredag 23. februar 2024

Ketogent kosthold første offisielle måle- og veiedag + litt nye klær til Anne Bett fra Lærdal

 I dag er det 3 dager siden jeg startet med ketogent kosthold, bortsett fra middagen på tirsdag. Har tenkt å ha fredager som fast veie- og måle-dag, slik at en liten utskeielse i helgen ikke skal ha innvirkning på vekten i det store og hele.

Har spist salat til lunsj i to dager (reker den første dagen, kylling den andre) så i dag ville jeg ha noe annet. I går  ble det gratinert omelett til middag og vi ble stappmette, både mannen og jeg:


Omelett med litt kylling og masse grønnsaker og ost på toppen, stekt i stekeovnen + salat til. Jeg måtte improvisere litt da jeg ikke hadde nok kylling, så jeg tok ett ekstra egg i stedet. Vi ble i alle fall mette!

Samtidig lagde jeg lunsjen til i dag, det ble også en omelett, den stekte jeg i en liten stekepanne, egg, resten av kyllingen og litt grønnsaker + litt ost. Og salat ved siden av selvfølgelig.


Sammen med en liten smoothie ble jeg stappmett i dag også!

Målene viser 0,5 cm inn både rundt livet, hoftene og magen der den er på sitt største + 1,4 kg ned siden tirsdag! Ja, jeg vet at det aller meste er vann, men det er innmari gøy uansett!

Jeg kjøpte for en tid siden dukken Anne Bett fra Lærdal og fikset henne opp, men hun har ikke fått noe skikkelig tøy ennå. For noen dager siden kjøpte jeg sko (Cinderella str. 01), strømper og truse på fb og de kom i posten i går så nå er hun i alle fall pent og ordentlig kledd under den lånte kjolen!


Jeg blir bare mer og mer glad i denne lille frøkena! Ser noen hevde at disse skoene ikke passer til Anne Bett, men det er ikke sant, de er helt perfekte med et par tynne strømper inni.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar