På atv'n!

mandag 7. april 2014

Gøy - gøy - gøy! Og litt skummelt...

Sannelig - nå merker jeg at jeg får uttelling for all styrketreningen jeg har drevet med de siste månedene. På vei til jobb i dag skulle jeg opp Venusvegen - BRATT! - og siden jeg aldri har prøvd den på sykkel før var jeg spent på hvor langt jeg ville komme. Jeg tråkket greit opp til Krokstien og tok fatt på neste bakke og kom et lite stykke opp i den også før jeg måtte av sykkelen. Veldig fornøyd med det!

På vei hjem var det Bøckmannsveien som sto for tur, den har jeg jo syklet mange ganger før, men den er som regel ganske tung, spesielt i det aller bratteste partiet. I dag gikk hele bakken, 2 strak kilometer mobakke, lett som en plett! Jeg sykler ikke fort, men det gikk lett å komme seg opp hele bakken helt uten at lårene surnet det minste.

Trallala... Jeg bare koser meg og fryder meg over at treningen har gitt resultater!


I dag har jeg syklet i tilsammen 90 min / 15 km, grunnen til at det tok såpass lang tid er at etter å ha syklet 50 m på vei hjem oppdaget at jeg hadde 0 - NULL! - bremseeffekt på bakhjulet... Det ble ikke full fart ned bakkene for å si det sånn! Tar den andre sykkelen, Frøken Rosa, i morra og håper at Sykkelmannen ved jobben kan se på Hr. Grå i løpet av uka.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar