På atv'n!

onsdag 2. april 2014

Styrketrening og geocaching

Du verden så umotivert det er mulig å være i forhold til trening! Jeg var litt trøtt i morrest og da ungene var vel ute av huset og roen senket seg så fristet det utrolig mye mer å småslumre i godstolen enn å trene... Men jeg tok meg selv kraftig i nakken og satte i gang! Jeg skal ikke engang si at "det var sååå deilig da jeg først kom i gang!" heller, for det var det ikke, men det var deilig etterpå!
 
 
Det ble en times ganske god styrkeøkt og det gjør godt! Etter dusj og mat skulle jeg på jobb, men først skulle jeg innom biblioteket på Moholt og hente noe. Jeg visste det lå en geocache i nærheten her, nemlig Equilibrium og fant ut at jeg skulle ta en titt etter den med det samme. Nå skulle jeg selvfølgelig gjerne sagt at jeg kastet et blikk på oppgaven (dette er en mystery-cache) før jeg dro hjemmefra og løste den umiddelbart, men det hadde vært en meget grov løgn. Jeg kan ikke skryte på meg noe som helst når det gjelder løsningen på oppgaven, den æren tilfaller fullt og helt Lille Gubben! Oppdaget selvfølgelig at jeg hadde glemt å ta med penn, ikke hadde jeg i veska eller i bilen heller (!), så jeg trodde ikke mine egne øyne da jeg fant en penn på bakken like etter at jeg gikk ut av bilen!
 
Fant greit ut omtrent hvor cachen måtte ligge ut fra de koordinatene Lille Gubben hadde regnet ut og sannelig stemte det på en prikk! Jeg var ekstremt fornøyd da jeg kunne fiske frem en liten cache, signere og legge den pent tilbake. Fiiiin start på dagen!

 
Nå er vi oppe i 92 cacher!
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar