På atv'n!

torsdag 20. juli 2023

Beslagene - del 2.

 I dag kjøpte jeg malingsfjerner og satte i gang med neste steg - å fjerne malingen fra beslagene. Fikk greit av de to på dørene også og penslet på et tykt lag med malingsfjerner og lot dem ligge i ca. 45 min.

Sånn så alle tre ut når jeg hadde smurt på første strøk:


20 min senere er det tydelig at malingen er i ferd med å løsne!


Jeg skrubbet bort med kost og svamp og hadde på en ny runde med malingsfjerner 3 ganger og slik ble resultatet:


Det ene dørbeslaget:


Skuffebeslaget, det var først nå jeg oppdaget at det er forskjell på dem! På dørbeslagene er nøkkelhullet stående mens det på skuffen er liggende!


Jeg synes de ble utrolig fine! Tenk at noen har bare klasket maling rett over disse fine beslagene! Nå skal de få komme frem i lyset og skinne igjen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar