På atv'n!

søndag 16. juli 2023

Dream on...

 Gleden varte ikke lenge, smertene kom tilbake med fornyet styrke. Hurra. 3. juli purret jeg på legen for å få resultatene fra mr, da hadde det gått 3,5 uke og jeg skulle få svar etter 2 uker. Svaret kom senere samme dag.

"MR viser betennelse/irritasjon i bursa/slimpose på utsiden av hofte/trokanter på både høyre og venstre side. Det sees også irritasjon og hevelse/væske ved skambeinet." Så anbefales fysioterapi (en konkret fysioterapeut som jeg antar er jo på dette, men som holder til så langt unna og i feil retning at det ikke blir aktuelt å dra dit) eller kortison.

Var jo som forventet dette. Foreløpig drøyer jeg med å søke behandling pga ferie og frem til ferien er jeg alene på jobb så det blir bare pes om jeg skal til behandling et par ganger i uka da. Og når jeg kommer tilbake fra ferie er det forhåndsvalg og også ganske håpløst å komme seg avgårde så ofte så jeg venter til etter valget i midten av september, men da har jeg planer om å prøve naprapat denne gangen. Så får vi se da.

Har jogget et par turer i det siste og det var i alle fall IKKE lurt kjenner jeg... 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar