På atv'n!

mandag 24. juli 2023

Dukkevugge

 Jeg har jo planer om å sette mormor-skapet der bordet med dukkene står nå og da mister jeg en del dukkeplass, så en tid har jeg vært litt på utkikk etter en gammel dukkevogn. Nå har jeg en allerede, men har sett etter en mindre, men har ikke funnet. Så søkte jeg på dukkeseng på finn, men der var det ikke noe interessant, men jeg fikk treff på noen vugger og søkte så på dukkevugge.

Og da ble det straks mer interessant! Det var forskjellige, noen veldig billige, noen dyre, noen i tre, noen i plast, noen trehvite og noen malte. Og man skulle ikke tro det gikk an å være så heldig, men jeg fant den perfekte vuggen, til en grei pris, 3 min kjøring fra jobben - den siste arbeidsdagen før ferien!




Den er helt nydelig og akkurat passe stor, utvendige mål er visstnok 55x45 (på meienes bredeste punkt må det være) og jeg liker fargene godt. Litt hytteaktig, men jeg tror de vil passe godt til fargen jeg har tenkt på mormor-skapet som skal stå like ved den (ikke der den står på bildene).


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar