På atv'n!

fredag 25. oktober 2013

Deweys cache!

Denne har ligget en stund og ventet på meg, jeg visste hvor Deweys cache var, delvis fordi jeg fikk tips av en kollega som fikk vite at jeg driver med geocaching, men siden jeg omtrent aldri er i Midtbyen så har den blitt liggende på vent da.
 
I dag skulle jeg på kurs i Midtbyen fra morgenen av og benyttet selvfølgelig sjansen! Spurtet bortom før kurset, men hadde så dårlig tid at jeg ikke klarte verken å tenke klart eller å lete skikkelig. I pausen løp jeg ned igjen og traff samme kollega i farten - "Er den kamuflert som XXX?" lurte jeg og hun gliste og fortalte at hun hadde funnet den ved en tilfeldighet (hun driver ikke med geocaching) en gang.
 
 
Nå klarte jeg imidlertid å tenke litt mer logisk og da fant jeg den med en gang - jeg hadde faktisk hatt hånda på den tidligere på dagen også! Høh. Jeg tror dette må være den kuleste og mest forseggjorte cachen jeg har funnet så langt og dette var vår cache nr. 80! Litt ekstra god kjennskap til Hr. Dewey og hans klassifikasjonssystem var heller ingen ulempe her da.
 
Her er han forresten:
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar