På atv'n!

torsdag 3. oktober 2013

Estenstadmarka

I dag startet dagen i Estenstadmarka, eller den startet jo på Orkanger for min del egentlig, men da jeg kom frem på jobben hadde jeg alt løpetøyet på så jeg bare stakk en snartur innom jobben før jeg gikk ut igjen og tok en deilig runde i marka på nok en fantastisk høstmorgen!
 
Gikk opp til kraftverket, her knitret det kraftig!
 

Hårda bud på tur her! Hadde jeg så mye som tenkt på å klatre over det gjerdet så hadde nok min kjære elektroingeniør gitt meg sånn kjeft at jeg hadde husket det. For godt. Så det tenker jeg ikke på.


Trange stier, det er tydelig at høsten har kommet for å bli!


Noen har drevet med orientering her også...


Det var nesten rene Morgentåkedalen noen steder. Her gikk det bratt og langt ned og noe sa meg at jeg skulle snu - det var helt feil retning og jeg hadde med stor sannsynlighet vært nødt til å gå opp igjen etterpå. Så jeg snudde.


Her er det sikkert vakkert når trærne er fulle av løv! Nå var det mest pussig.


Ah - bare en kilometer igjen.

 
Turen var nydelig! Vindstille, sol og ca. 2-3 grader, men er man godt kledd så holder man seg god og varm når man løper en del og det gjorde jeg, selv om det blir en del gåing akkurat i Estenstadmarka, det er så mange bratte bakker der! Det er ikke mitt favorittløpeområde nettopp på grunn av alle bakkene, men det er mange fine steder der også da.
 
4,7 km / 51 min i dag, fornøyd med det.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar