På atv'n!

mandag 2. februar 2015

Hemmeligheten...

Ikke min hemmelighet altså, jeg tror ikke jeg har noen Hemmelighet med stor H, men boka "Hemmeligheten" av Frode Eie Larsen (Liv forlag 2011) - jeg leste den ferdig nå i helgen. Klarte nesten ikke å legge den fra meg jo! Litt mange navn, men jeg klarte å holde styr på dem. Rivende handling og for en slutt! En krim som får det til å gå kaldt nedover ryggen på deg og man kan jo lure på hvor forfatteren har fått ideene fra, så grusomme er de!

Det som irriterte meg grenseløst er at forlaget tydeligvis ikke har korrekturleser, evt. burde korrekturleseren få seg nye briller, det er alt for mange små, idiotiske skrivefeil i boka og for meg drar det dessverre helhetsinntrykket litt ned. Og det er ikke rettferdig for denne boka synes jeg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar