På atv'n!

torsdag 5. mars 2015

Løpetur før arbeidstid

Siden fysioterapeuten min påsto at det var nesten bart i Estenstadmarka nå bestemte jeg meg for å sjekke det i dag tidlig. Tok piggskoene for sikkerhets skyld og la i vei mot skogen. Det var litt is her og der, men jeg kom meg da opp bakkene.



Men da jeg kom opp gadd jeg ikke engang gå opp den siste lille toppen og titte for der var veien bare blankis så jeg snudde og tuslet inn i et lite skogholt istedet. Her var det mjuk og bar bakke og et stort og flott, lett kupert område mellom trærne hvor det var deilig å løpe litt rundt og slå seg løs! Tror nok det må være noen av barnehagene og skolene i nærheten som har dette som fast rasteplass.



Og så den sedvanlige selfien selvfølgelig. De pannebåndene fra Kari Traa er fine, men de er sannelig ikke videre kledelige egentlig...


Turen ble ikke så lang, men jeg brukte 40 min på 3,2 km, det er mye motbakke og det var litt tempo av typen "lister seg på isen" så det gikk ikke så fort hele veien. Men det var godt å komme seg ut i skogen i dagslys igjen - å få fart på blodpumpa og kjenne at jeg ble svett! Deilig var det!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar