På atv'n!

mandag 20. januar 2014

En styrkende start på uka

Dyna var veldig god og varm i morrest, men jeg vet at jeg vil være veldig glad etterpå om jeg trener før jeg drar på jobb - da har jeg enda mer tid til å være sammen med ungene i kveld. Så jeg karret meg ut av dyna ca. 6:10... Zzzz...
 
Omsider var Lille Gubben ute av døra og jeg gikk i gang med en styrkeøkt, holdt godt tempo hele tiden synes jeg selv, og svetten rant fort!
 
 
Det ble en økt på 35 min og jeg er veldig fornøyd med å være ferdig trent kl. 7:05 om morgenen altså! Jeg har ikke trent magemusklene noe særlig på lenge, lenge, så det var bare et innfall da jeg prøvde meg på situps på lørdag. Jeg har aldri i mitt liv kommet helt opp på en situps. Aldri. Så overraskelsen var enorm da jeg plutselig kom helt opp uten problemer! Ok, jeg klarer det ikke med hendene bak hodet, men med armene fremover går det fint! Antagelig ikke utført helt etter boka, men satser på at det gjør litt mer gagn enn skade så lenge jeg bare bruker kroppen og ikke vekter eller noe for ytterligere belastning.
 
 
Gjorde noen andre mageøvelser også på lørdag og gjett om jeg kjenner det i dag...  Men det er i grunnen bare godt!
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar