På atv'n!

søndag 26. januar 2014

Ukas trening - uke 4 - 2014

Kunne vært bedre denne uka også, men et skippertak i kveld gjør det litt bedre i alle fall og 3 styrkeøkter + 2 kardioøkter i uka er bra, jeg har jo tross alt full jobb, to store unger og en kjæreste som bor utenbys så jeg pendler en del. Og litt hvile trenger jo kroppen også innimellom.

Her er ukas økter i alle fall:

Mandag: 35 min styrke
Tirsdag: Hviledag
Onsdag: 40 min styrke
Torsdag: 40 min / 4,4 km jogge/gåtur
Fredag: 45 min styrke
Lørdag: Hviledag
Søndag: 40 min skøyter med ungene + 38 min / 15 km på trimsykkelen

238 min treningstid og 21,4 km forflytning.

Jeg prøver å spise sunt og ikke så voldsomt mye på hverdagene, men koser meg med både sjokolade og kjeks og annet godt i helgene, i moderate mengder da. Og vektnåla kryper sakte, men sikkert riktig vei. Pr. i dag morrest har jeg gått ned 2 kg siden jul og det er jeg veldig fornøyd med.


Her er jeg på isen! I lånte fjær kan man si - lua og hanskene lånte jeg av jentungen, jakka lånte jeg av guttungen og skøytene er søstra mi sine og to nummer for store! Men gøy var det!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar