På atv'n!

fredag 23. mai 2014

En våt fornøyelse

Da jeg syklet til jobb i morrest var det fint vær og jeg var iført sykkelshorts (ok, den går rett nedenfor knærne på meg), kortermet sykkeltrøye under den gule, tynne sykkeljakka og var barfot i tynne sko.

En time før jeg skulle sykle hjem høljet regnet ned. Det HØLJET! Jeg hadde alt lagt planer om å ta en cache på veien hjem, noe som betydde en litt lengre tur enn den jeg pleier å ta hjem. I dette været!?


Jeg gravde frem en tynn fleecejakke fra skapet mitt på jobben og det funket bra - så bra at jeg satte kursen for cachen! Denne gangen hadde jeg lest hele loggen i forkant og jeg har syklet forbi den flere ganger i det siste og hadde en mistanke om hvor den kunne være. Tok en kjapp sjekk på Google Streetmap og var 95% sikker på at jeg visste hvor Midtjul12-04-Countdown for Christmas befant seg. Jeg gadd ikke engang slå på gps'en, men gikk rett på der jeg mente den måtte være - og der var den! Jiiihaaa!

Da jeg var oppe ved Prixen i Bøckmannsveien var det så og si oppholdsvær og jeg var i fin form så jeg syklet like godt opp hele bakken! Tok av meg både sykkeljakka og fleecejakka og stappet dem i sykkelveska like etter at jeg hadde funnet cachen - men jeg var god og varm opp bakken.

Mangler forskjerm på sykkelen min og da jeg kom hjem var jeg ikke akkurat ren lenger...


Hjelmen, skjorta og leggene mine var like møkkete de og... Men jeg klokket inn 11,4 km / 50 min inkl. 2 min stopp ved cachen. Fornøyd!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar