På atv'n!

torsdag 1. mai 2014

Trening april 2014

Jøjje meg - i dag er det sannelig 1. mai gitt! Jeg har ikke gått i tog i dag, jeg har knapt nok vært ute for her hos oss har det vært sol-regn-snø, sol-regn-snø, sol-regn-snø i femminutters intervaller i hele dag! Jeg tok en "tur" på trimsykkelen i kveldinga da, 30 min /12,2 km, men nå var det treningen i april det var på tide å oppsummere:

Gange/jogg: 620 min / 39,5 km
Ski: 60 min / 4 km
Styrke: 195 min
Sykkel: 325 min / 69,3 km

Tilsammen ble det i april altså 1200 min / 112,8 km - jeg hadde håpet på mer, men det gikk bort mange dager i påska som forventet, så egentlig er jeg ganske fornøyd, selv om det alltid kunne vært litt bedre. Skøytene er lagt på hylla for denne sesongen, det ble ingen skøyteturer i april ettersom vi kun går på vann og ikke på skøytebaner, men sannelig klarte vi ikke å få til en liiiten skitur i påska!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar