På atv'n!

fredag 2. mai 2014

Grå, våt og vakker sykkeltur

Etter første del av "Norske Talenter" klarte jeg ikke å sitte inne lenger, hoppet i sykkelshorts + vindtett overtrekksbukse og litt mer klær og stakk ut en tur. Vi har en fin og ganske flat runde på ca. 4,6 km, men -  ærlig talt - 4,6 km og 15 min var jo ikke noen sykkeløkt å skryte av! Skal jeg føre sykling på trim-skjemaet mitt må det være minst 30 min i strekk. Så jeg gikk for en runde til.

Her pleier jeg å sykle, men nå ligger det trær over stien 3-4 steder bortover, jeg gikk der i forrige uke så jeg vet, selv om det er bare ett tre som er synlig fra denne enden av stien.


Orkla klukket stille mot Orkdalsfjorden.


Selv om det er grått og vått så er det da fint!?


Ute på pynten mot fjorden:


Og da jeg var ute på pynten, en liten avstikker på runde 2 for å få minst 10 km, så langt hjemmefra som jeg kom på denne turen, kom det selvfølgelig en real sludd-hagl-skur! Og det var vondt å få det i øyet... Den obligatoriske selfien selvfølgelig:


Det ble 10,3 km / 42 min, blir naturlig nok ikke så raskt som når jeg sykler på trimsykkelen inne, men det er mye artigere å sykle ute da! Frisk luft og god mosjon. Trivsel.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar