På atv'n!

søndag 18. mai 2014

Ukas trening - uke 20 - 2014

Da er 17. mai over for denne gang, kaker og is er spist, tog og glade barn er sett og korps er hørt. Og da er det på tide med ukas treningsoppsummering!

Mandag: Sykkel til og fra jobb - 90 min / 18,5 km
Tirsdag: Hviledag
Onsdag: Sykkel i arbeidets medfør - 45 min / 5,2 km
Torsdag: Jogg / gange i Estenstadmarka før jobb - 52 min / 5 km
Fredag: Sykkeltur Orkanger, Bårdshaug - Vormstad - 110 min / 30 km (!)
Lørdag: 17. mai - trasking og spising
Søndag: Sykkeltur - 60 min / 10 km, rolig med Lille Gubben - i tillegg til flere timer hagearbeide

Tilsammen 357 min / 69,2 km - det er ikke så verst det! Nydelig vær her i dag og vi har grillet ute - riktignok bare burgere, men de ble veldig gode!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar