På atv'n!

torsdag 13. mars 2014

Morgenstund har gull i munn!

En sannhet med visse modifikasjoner - dyna var veeeeldig deilig i morrest, men etter nyhetene og været på P4 var det bare å krabbe seg ut av dyna og inn på badet. Treningstøyet hang klart og badevekta viste hyggelige tall - fin start på dagen!
 
Den gamle treningstightsen og en ny trenings-trøye, gøy med noe nytt innimellom! Skravla litt med Lille Gubben, tok kosttilskudd og eplecidereddik og gjorde noen andre småting som er nødvendige om morran og våknet litt mer.
 
Omsider var Lille Gubben ute av dørene og jeg kunne ta "trimrommet" i besittelse. Med radio blir det trivsel på trening også! Økta ble av det lettere slaget, gjorde nesten alle øvelsene min (utelot to), men ikke fullt så mange reps som når jeg virkelig tar i. Gårsdagens mil-tur sitter i beina fremdeles kjenner jeg. Var greit fornøyd etterpå, det ble 40 min i dag, skulle jo dusje, spise frokost og kjøre 4,5 mil til jobb også så det ble ikke tid til mer.
 
 
Denne posituren skal jeg befinne meg i store deler av kvelden. Med god samvittighet.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar