På atv'n!

torsdag 27. mars 2014

Styrketrening før jobb

Jeg var litt usikker i dag - skulle jeg ta en styrkeøkt før jobb? Eller vente til etter jobb? Før jobb? Etter jobb? Hm. Det er greit å ta den før jobb så er jeg ferdig med det liksom, men på den annen side er kroppen mer mottagelig for en god økt litt utpå dagen når den har våknet skikkelig.
 

Morgentreningen vant. Merket jo straks at mil-turen fra i går formiddag fremdeles satt i kroppen! Men gjennomførte hele økta med stil (nåja...), droppet to oppvarmingsøvelser (dvs. tok dem en gang hver istedet for tre) og så glemte jeg faktisk en øvelse! Jeg har nettopp lagt den til så det var kanskje ikke så rart. Det ble nå uansett 50 min styrke på morgenkvisten og det må jeg være fornøyd med synes jeg.

 
Ha en fin dag!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar