På atv'n!

søndag 16. mars 2014

Ukas trening - uke 11 - 2014

Tjoha! Joda, endte med å bli rimelig fornøyd med uka til slutt, selv om det stå litt stygt ut en periode:

Mandag: 60 min styrke
Tirsdag: Hviledag
Onsdag: 91 min / 10 km jogg/gange før seinvakta
Torsdag: 40 min styrke
Fredag: Lønningspils...
Lørdag: 60 min styrke
Søndag: 60 min / 23 km på trimsykkelen

Sammenlagt 311 minutter og 33 km denne uka med andre ord, ganske fornøyd med det. Hadde egentlig planlagt å sykle til og fra jobb på tirsdag, men fikk forespørsel på mandag kveld om jeg kunne skysse noen på tirsdag og sa ja til det. På tirsdag morgen fikk jeg beskjed om at hun var blitt syk, men da var jeg alt påkledd og i gang med de vanlige rutinene så jeg orket ikke endre på det. Angret selvfølgelig etterpå, det var flott sykkelvær da jeg skulle hjem fra jobb.
Og på fredag var det full rulle på jobb fra 8-16:30 og deretter lønningspils med gode kolleger til kl. 19:15 så jeg var ikke hjemme hos Lille Gubben før kl. 20 og da orket jeg rett og slett ikke trene. Men 5 av 7 dager er da bra det.

I dag ble det trimsykkel mens jeg så langrennsjentene, skjønte jo fort at 25 min er for kort, på en vanlig arbeidsdag er 30 min treningsøkt greit, men når jeg har en hel fridag som i dag, så synes jeg at jeg må yte litt mer! Så jeg hoppet på trimsykkelen en halvtime før damene begynte å gå og satt noen minutter etter at Therese, Marit og Heidi hadde gått i mål. Ble litt kauking da Heidi Weng og Niskanen kom oppover oppløpet! "Kom igjen, Heidi! Kom igjen! Jeg trør på for deg her nå! Kom igjen! Dette klarer vi! Kom igjen Weng, gi påååå!" Litt engasjert her ja... Det er var liksom ikke den helt store spenningen mellom Therese og Marit... 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar