På atv'n!

onsdag 11. september 2013

Alle gode ting er - eh - to?

Det har vært noen cacher vi har lett etter, men ikke funnet og i dag bestemte jeg meg for å sjekke opp noen av disse, de irriterer meg! Først kjørte jeg opp til Baklidammen, slo på gps'en på mobilen og begynte å lete igjen. Og jeg lette. Og lette. Og lette. I en time. Peilet nullpunktet mange ganger og det viste sta et bestemt tre, jeg hadde saumfart hele treet, men fant ingenting som ikke skulle være der.
Jeg hadde tenkt å gi meg da jeg peilet nullpunktet etter koordinatene en gang til og da havnet jeg på en helt annen plass! Og da tok det ikke mer enn 1-2 minutter før jeg fikk se den, den hang i grunnen godt synlig når man vet hva man ser etter. 

Jeg hadde tenkt å ta Lavollen, men nå hadde klokka blitt så mange at jeg ikke rakk å gå opp dit, men det aner meg at jeg må peile på nytt der oppe også... 


Men jeg hadde A view to Flathill friskt i minne og siden sist gang jeg var der, for en uke siden, har jeg lest hele loggen grundig og det var et par hint der som gjorde meg temmelig sikker på hvor cachen måtte være gjemt. Kjørte bortom, parkerte bilen på motsatt side av gaten, spaserte over, tok en titt - og der var den! Genialt sted å gjemme den på!

  

Meget fornøyd med dagens innsats!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar