På atv'n!

onsdag 4. september 2013

Ut på tur, aldri sur... eller...?

Jeg skulle bare ta en kjapp tur på morgenkvisten før jeg dro på seinvakt og plukket et par cacher med det samme. Jadda. Så optimistisk kan man være gitt...
 
La i vei hjemmefra 7:50 og gikk med bestemte skritt mot "A view to Flathill" og her var det spor inn mot det ene treet etter det andre. Jeg synes loggen pekte mot at det ikke var et tre som er gjemmestedet, men jeg klarte ikke å finne den gitt. Jeg stirret meg litt for blind på de røde prikkene på mobil-kartet, jeg skulle nok ha peilet meg inn mot nullpunktet via gps-koordinatene. Jeg får gjøre det neste gang!
 
Gikk så bort til Uglabekken og "Minifras" og kom meg ned til bekken og massevis av mosegrodde steiner ved roten av et tre... Jeg må ha snudd på nesten alt som var av stein der før jeg omsider tok til vettet og gikk bevisst på gps-koordinatene og da fant jeg den med en gang. Noen ganger ser man ikke skogen for bare trær...
 
Jeg hadde faktisk kameraet i veska, men husket selvfølgelig ikke å ta ett eneste bilde så dette blir en bildeløs bloggpost. Var ute i 2 timer og det gikk unna 6,5 km på den tiden, godt fornøyd med det!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar