På atv'n!

søndag 29. september 2013

Litt caching og litt hytte

Denne helga dro vi på hytta først på lørdag og da lå tåka tjukk på veien oppover gitt!


Vi hadde med oss to vegghyller og to trådkurv-stativer oppover, nå skulle det bli orden på "badet" på hytta! Vi har ikke innlagt vann, men det er kjekt med et lite rom der man kan vaske seg og ordne seg i fred og ro og vi jobbet mye med det på lørdag og det ble kjempefint - synes vi da! Vi er ikke helt ferdige, men det er ikke mye som mangler nå. I dag kjenner jeg godt at jeg har båret med meg to stativer drøye 1,3 m innover i marka ja, Lille Gubben tok kurvene og vi hadde hver sin hylle i sekken... Vente til det blir vinter og scooterføre? Pøh...

I dag dro vi hjem igjen etter frokost og oppvask og da var været ikke så verst:


I Trollheimen var det nysnø på toppene i morrest! Bildet ble ganske dårlig, det er tatt med mobil og full zoom.


På vei hjem dro vi innom Kløvsteinbakken for å finne cachen der. Jeg fant den etter litt leting, nullpunktet mitt var noen meter unna der cachen var, men med hintet og loggen friskt i minne fant jeg den ganske lett egentlig.

Da vi kjørte inn i garasjen hjemme skvatt jeg litt, selv om jeg visste at den hang der så kom den litt overraskende på:


Svigerfar har vært på jakt og skutt en råbukk som henger til modning. Litt kult og litt blodig...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar