På atv'n!

mandag 9. september 2013

Sykle hjem + ny sykkelhjelm

I Trondheim er det vidunderlig vær om dagen, i dag var det 22 grader og lettskyet! Jeg syklet selvfølgelig til jobben - og hjem igjen. Brukte 39 min til jobben, det er 3-4 min kortere enn jeg pleier på samme strekning! Hjem brukte jeg 33 min, ganske normal tid den veien.

Denne kneika er den eneste plassen jeg går av sykkelen på vei til eller fra jobben. Den ser ikke så bratt ut på bildet, men den er det - jeg lover!


Vel oppe er jeg ved fotballbanen i Nordre Hallsetvei og herfra er det ikke lange biten hjem.


Gata mi!


Her er den nye hjelmen min! Og surprise - den er rød med hvite prikker! Jeg trengte en ny, den gamle er så gammel at den sikkert lider av materialtretthet og da jeg kom over denne på nettet så bare MÅTTE jeg!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar