På atv'n!

onsdag 18. september 2013

Min tøffeste cahce hittil!

I nydelig høstvær satte jeg kursen for Baklidammen nok en gang. Byttet på å gå og løpe og var kjapt oppe på Lavollen der jeg for andre gang begynte å lete etter cachen Lavollen. Det ante meg at vi ikke hadde helt rett nullpunkt sist gang og det stemte så nå fant jeg den ganske lett. Dette ble cache nr. 50! Hurra!
 
Deretter gikk turen, byttet på å gå og løpe, opp til Koppardammen og cachen Demningen og denne fant jeg også veldig greit. En morsom plass å lete på! Til slutt satte jeg kursen for siste cache for dagen - Kobberdammen! Nå hadde jeg lest hele loggen grundig like før jeg dro ut så jeg hadde mange tips friskt i minne. Valgte klokelig nok ikke å gå rett opp, men tok den på skrå og det ble en morsom klatretur bortover. Fant greit cachen da jeg kom til nullpunktet. Den var i dårlig stand og nå i kveld ser jeg at eier skal ta en titt på den.
 
Jeg knipset et bilde mens jeg satt og logget:
 

Og nede på Lavollen står disse to og passer på:

   
1 time 35 min / 6,3 km ble det. Fornøyd!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar