På atv'n!

søndag 22. september 2013

Løpetur m/cachefunn

Skulle ut på en liten løpetur og i det jeg løp ut kom jeg til å tenke på cachen Ronja's Round og fant ut at den lå i perfekt avstand fra heimen. Og da jeg sjekket loggen til cachen underveis og fant ut at min søster m/fam hadde vært og lett og ikke funnet den ble jeg selvfølgelig ekstra tent!


Jogget ned til Havstein kirke og nedenfor den er det anlagt en nydelig park jo! Parkem var ikke åpen og det var fullt av adgang forbudt-skilt rundt det hele og jeg fryktet at jeg ikke kom til å komme meg bort til cachen. Men det var åpent inn til krigskirkegården så jeg gikk inn der med verdens beste samvittighet og bort til der gps'en viste at cachen lå på utsiden av muren. Muren er bare lav så jeg hoppet over og det tok bare et par minutter før jeg sto med boksen i hånda.

Denne ville vel ikke blitt godkjent i dag ettersom den ligger i en kirkegårdsmur og dessverre bærer muren preg av det på akkurat dette stedet, så kanskje den burde avsluttes?

Løpeturen (jeg løp ikke hele, men store deler) ble på ca. 4,5 km / 45 min. Fornøyd selv om det ikke ble intervaller i dag, jeg liker like godt bare å løpe.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar