På atv'n!

mandag 23. september 2013

Caching på en våt og kald høstmorgen

Jentungen begynner så tidlig på skolen nå på ungdomsskolen og jeg drar på jobb samtidig som hun drar. I dag kom jeg til å tenke på at jeg kan jo ta med meg løpetøy og løpe en liten tur før jeg "stempler inn" på jobben, men da satt jeg alt i bilen og det var ikke aktuelt å snu. Da kom jeg på at det nylig er lagt ut en ny cache ikke så langt fra jobben!
 
Så jeg parkerte bilen, kledde på meg (det er surt og kaldt og vått ute i dag!), lastet inn Min barndoms grønne dal på mobilen og labbet i vei. Det var sannelig grønt også!
 

Skjønte fort hvor den måtte befinne seg, men siden jeg ikke er 2,5 meter høy stusset jeg litt på hvordan jeg skulle få den ut! Jeg både se den og kjente den med fingertuppene og med litt rå muskelkraft fikk jeg den greit ut også. Heldigvis kom det ingen forbi mens jeg holdt på - de ville vel trodd jeg drev med regelrett herverk! Men jeg satte alt pent på plass igjen altså!

Selvfølgelig ble jeg våt på beina...


Men heldigvis har jeg flere par sko (og tørre sokker!) stående på jobben så nå er jeg tørr og varm igjen og klar for en ny arbeidsdag!

 
Turen ble forresten på ca. 2 km og jeg brukte 30 min, tok jo litt tid å få frem cachen også.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar