På atv'n!

onsdag 11. september 2013

Og to til...

Siden Lille Gubben er bortreist i kveld så måtte jeg finne på noe annet å gjøre enn å være sammen med ham og hva er vel da bedre enn å finne et par cacher?!

Jeg sjekket på kartet om det fantes parkeringsmuligheter i nærheten av begge og det gjorde det så det ble en liten omvei hjem fra jobben i kveld. Først sto cachen Snarveien til Nyborg og jeg parkerte ved en barnehage, det er jo ingen unger der kl. 19:30 om kvelden. Ruslet ned stien og det tok ikke lang tid før jeg skjønte hvor jeg skulle gå av den og litt ut i bushen. Cachen så jeg på mange meters hold, den lå jo helt utildekket med to steiner ved siden av seg! Det er vel ikke nødvendig!? Jeg signerte en tørr og fin logg, byttet en ting og gjemte cachen litt bedre så den ikke er så synlig.

Kjørte så opp til veien nedenfor cachen Litjens bilbyttecache, jeg hadde riktignok ikke med noen lekebiler å bytte med, det er lenge siden vi har hatt slike slengende rundt i huset, men man kan jo alltids logge allikevel. Også denne var lett å finne, den lå ikke synlig til, men etter en del cacher ser man fort hvor den er gjemt når man kommer over slike som denne, så den på mange meters avstand denne også. Tørr og fin logg med god plass også her.

En innbringende dag på cachefronten med funn av 4 cacher av 4 mulige.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar