På atv'n!

tirsdag 24. september 2013

Cach og løp!

Gikk først bort til "Norges største borettslag" og begynte å lete. Skjønte ikke helt hvor den kunne være, helt til jeg sjekket posten og fant ut at cachen ikke var en magnetisk micro, men en small... Og da fant jeg den med en gang. Sånn er det når man leser på mange cacher samtidig, da går man fort i surr med hvilke cacher som var nano, hadde bytteting eller henger i et tre...
 
Det er ganske fint i Risvollan borettslag egentlig! (bilde lånt fra tu.no) Etter å ha funnet cachen løp jeg en tur rundt i borettslaget, mulig at noen syntes jeg så ut som ei forvirra høne der jeg sprang, ble jo litt de samme veiene opptil flere ganger da. Kroppen var litt stiv til å begynne med, men mjuknet snart opp og da ble det bare godt og gøy!
 
Det ble bare 2,6 km på 30 min da, inkl. en del gåing og leting etter cachen. I morra skal jeg ut på handel på XXL og det kommer det nok en ny bloggpost på utpå dagen i morra tenker jeg...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar