På atv'n!

søndag 8. september 2013

Hyttekos, geocaching og ukas siste intervalløkt

I helga har vi vært på hytta igjen, nå er det alt for lenge siden sist så det var deilig å dra oppover på fredag, bare synd helga går så alt for fort!

På fredag var det nydelig vær, bildet er tatt med mobil i kveldslys så det er litt mørkt.

På lørdag lå tåka tjukk og tjukkere og vi som hadde tenkt oss på fjelltur! "Det kan jo hende det letner snart!" tenkte vi og begynte å pusle med noe småtterier ute mens vi ventet.


Men det gjorde ikke det. Det så ut til å letne flere ganger, men så kom tåka sigende inn på nytt fra øst og alle fjellturplaner ble skrinlangt. Istedet holdt vi på i 4 timer med å jobbe ute på hytta, det var deilig arbeidsvær.


Utpå dagen, da vi var ferdige ute og ikke orket tanken på en fjelltur engang, ja da lysnet det selvsagt opp omsider... 


På vei hjem fra hytta på søndag formiddag tok vi et lite geocacheraid i Meldal og i rask rekkefølge tok vi cachene Meldal og Meldal bygdemuseum og til slutt Olskastet. Alle tre ble enkelt funnet, lette mest etter den siste, den er nok en av få (?) cacher som faktisk er lettest å finne om vinteren. Nå har vi funnet 42 cahcer, skal tro når vi finner nr. 50?

Etter at vi kom hjem var det noen minutters avslapping før vi hoppet i treningstøyet og gikk ut for ukas andre og siste intervalløkt. Opp bakkene og på de tre første strekkene gruste Lille Gubben meg, uten at jeg bryr meg så hardt om det. På den fjerde ga han meg litt forsprang, men tok meg igjen allikevel. På de to siste ga han meg større forsprang og da klarte han ikke å ta meg igjen - men da ga jeg alt også! Jeg satte ny topp-puls med 185 da...  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar