På atv'n!

onsdag 22. oktober 2014

Bruker du pc mye?

Det gjør jeg. Jeg innrømmer det! Det første jeg gjør når jeg står opp (ikke alltid, men ofte) er å slå på laptopen og sjekke om det har skjedd noe i verden i løpet av natten. E-post må sjekkes, en liten titt på Facebook, på et par andre nettsteder jeg hyppig er innom og så et par nettaviser til.
 
I løpet av dagen er jeg innom avisene innimellom og det hender jeg tar en titt på andre nettsteder også. Om kvelden har jeg gjerne en trivelig stund med postkort-auksjonene på qxl, det hender jo det har kommet noe nytt (eller helst gammelt!) og spennende i løpet av det siste døgnet!
 
Men har jeg dårlig samvittighet av den grunn? Nope. Ikke ett fnugg. Jeg jogger / går tur / trener styrke (*host*) 2-3-4 ganger i uka og er ellers sosial med ungene, Lille Gubben og på jobben. Holder leilighet og hus sånn rimelig i orden og betaler alle regningene mine i tide. Så da suller jeg på nettet med god samvittighet så mye jeg vil!
 
 

1 kommentar:

  1. Jeg er nok mer på nett, når man har instagram, facebook og twitter på telefonen er det farlig enkelt å sjekke… men prøver ta pauser innimellom!

    SvarSlett