På atv'n!

onsdag 15. oktober 2014

Ull - ull - ull!

Jeg elsker ulltøy! I dag ble det en joggetur før seinvakta og siden det var ca. -3 her i morrest så tok jeg lag tynt ullundertøy under løpetøyet. På denne tiden er det kjekt med ganske tynt ullundertøy, for det blir jo varmt når man begynner å jogge. Selv om jeg hadde på den litt tykkere løpebuksa så hadde jeg en tynn ull-longs under, jeg hater å fryse! Og det ble ikke klumpete og for varmt heller. På overkroppen hadde jeg tynn ulltrøye, en langermet treningsgenser fra Stormberg og en softshelljakke og det ble i grunnen nesten for mye. Hadde dog ønsket meg en tynn ulltrøye med høyere glidelås-hals, for det var litt kaldt i halsen innimellom.

Men 6,1 km / 58 min er jeg fornøyd med, været var nydelig og det ble en finfin start på dagen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar