På atv'n!

søndag 5. oktober 2014

Fantastisk høstvær!

I dag er det et aldeles fantastisk høstvær her i Trøndelag! Nesten 20 grader, litt vind, men den er ganske varm og sola skinner fra en skyfri himmel.

"Jeg tenkte jeg skulle gå opp bakkene i dag," sa jeg til Lille Gubben og la til:"Blir du med?" Og sannelig! Han gidder ikke om jeg går eller jogger på flatmark, men av en eller annen grunn får jeg ham gjerne med meg opp bakkene, antagelig fordi han der gruser meg...

Vi labbet i vei og han lå som vanlig noen meter foran meg hele veien opp, jeg har bare ikke sjanse til å henge på ham opp de sykt bratte bakkene altså! Men det var trivelig å ha ham med på tur og han insisterte på at jeg skulle omtale ham som Spreke Lille Gubben i bloggen etterpå. Javelda.


En liten pust i bakken rett etter at vi snudde og gikk tilbake igjen. Det ble 6,5 km / 1:35 i dag, det gikk ikke så fort noen av veiene ettersom det er styggbratt store deler av veien, men jeg skal love at vi ble svette og kjente det godt, begge to!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar