På atv'n!

søndag 26. oktober 2014

Hundredagersutfordringen igjen

Da er 3,5 uke og 25 dager unnagjort og jeg ligger bra an synes jeg selv!

Delmålet i oktober er på 387.500 skritt og så langt har jeg gått 335.881 skritt, det gir et snitt på 13.436 skritt om dagen og siden snittet må være 12.500 skritt så ligger jeg jo bra an da. De resterende 6 dagene av oktober (inkl. i dag altså) må jeg altså gå 8640 skritt og det må jeg da klare med gooood margin. 

I dag spiller været meg et puss - det var meldt 12 ms vind og 7 mm regn, men nå ser været slik ut:


Spørs om den planlagte styrkeøkta blir byttet ut med en joggetur kjenner jeg! Har ikke rukket å spise frokost, men jeg har en banan liggende, tror jeg tar den og så hopper jeg i løpetøyet og tar meg en tur ut. Vi snakkes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar