På atv'n!

søndag 5. oktober 2014

Nytt treningstøy!

Alltid gøy med noe nytt! Og nå trengte jeg - eller hadde lyst på - en langermet tynn treningsgenser til å ha under den tynne løpejakka nå i høst. Jeg kjøpte for en tid siden en som jentungen fikk overta, husker ikke merket, men kjøpte den på getinspired.no tror jeg. Den hadde imidlertid bavian-ermer (de var uhorvelig lange!) og var alt for stor selv i str. M og jeg gadd ikke sende i retur.

Allikevel bestilte jeg str. M også fra Stormberg, det er ikke så lett å skulle beregne alltid, bestilte også et pannebånd som hadde fått mye skryt. Hentet pakken i dag og er foreløbig ganske fornøyd.

Kjøpte denne fargen som viste seg å være ganske så knall:

og denne fargen som var adskillig mer dempet: 


Bestilte også dette pannebåndet siden lue fort blir for varmt med mindre det er midtvinters:


Genserene var store nok og jeg kunne sikkert hatt S, men orker ikke sende tilbake, sååå store var de ikke. Skal teste den ene i morgen tidlig tenker jeg. Pannebåndet skjønner jeg ikke helt hvorfor har fått så mye skryt, men jeg må vel teste det litt mer enn bare å prøve det inne før jeg uttaler meg mer om det. Har et fra Rose-serien til Kari Traa fra før og elsker det og har ønsket meg ett til til jul, så får vi se da om Skiens-nissen synes jeg har vært snill nok pike i året som har gått! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar