På atv'n!

torsdag 2. oktober 2014

En hektisk start på dagen!

Jeg hadde satt på alarmen på mobilen til 5:45, trodde jeg. Skulle nemlig jogge fra jobben og ned til et kurs-møte i morrest. Våkna av at radioen slo seg på et par minutter på 6! Da flirte det lystig fra Lille Gubben ved siden av meg i sengen: "Bli itj nå sprenging på dæ i dag no da!" Jeg bare fnyste, klasket brillene på meg, grep mobilen og spurtet ut av soverommet!
 
To knekkebrød inntatt i all hast ved kjøkkenbenken, treningstøyet lå klart og sekken var pakket, var bare å stappe buksa fra i går i en pose og spurte ut i bilen. Var ute på veien 5 min senere enn planlagt, kl. 6:20. Lite trafikk på denne tiden så jeg parkerte på jobben 7:02. Plukket med et par ting fra jobben som skulle i sekken, tisset skvetten og løp ut kl. 7:20. Vanligvis bruker jeg ca. 1t 5min nedover, men det er når jeg går hele veien - det hadde jeg ikke tenkt på!
 
I dag jogget jeg nemlig store deler (der det er gressrabatter å jogge på) og kom frem etter 45 min... Da hadde jeg tilbakelagt 6 km og det er jeg veldig fornøyd med. Var fremme i god tid da, 25 min før kurs-møtet begynte. Måtte gå før kurs-møtet var ferdig for å nå en buss tilbake til jobben og oppdaget at jeg hadde gått litt tidlig, men det var ikke så dumt for da jeg nærmet meg holdeplassen hadde ikke bussavgangen før rukket å gå ennå! La inn en langspurt og nådde den akkurat. Tilbake på jobben rakk jeg å gjøre unna nesten alle morgenrutinene før jeg åpnet så jeg nådde alt, men var litt svett og følte meg litt som denne:
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar