På atv'n!

lørdag 11. oktober 2014

En deilig start på dagen

Mmm... Våknet helt av meg selv i 8-tiden, ruslet opp på do og krøp så under dyna igjen. Leste ferdig "Mammasjokket" av Helena Brodtkorp, anbefales forresten! 

Da jeg var ferdig med boka var klokka 9:20 og jeg unnet meg å ligge og nyte freden og roen og varmen under dyna i ti minutter før jeg sto opp. Det vil si at jeg tasset ut på badet, tok på meg pysjen og spiste så frokost mens jeg leste dagens nyheter på nettet. Etterpå flyttet jeg meg til godstolen med laptopen og en tekopp og fortsatte videre til andre nettsider. Etter en stund kom guttungen opp og etter nok en liten stund kom jentungen også.

Nå sitter vi her i pysj eller slåbrok alle tre og bare småprater, suller på nettet og våkner og har det rett og slett kos og nyter at det er helg og fri.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar