På atv'n!

torsdag 27. februar 2014

Blæh.

Neida, ikke helt, bare litt. Jogget en tur etter jobb i dag, hadde til og med passet på å spise et lite mellommåltid et par timer før (cottage cheese, lettmelk, müsli, kiwi og blåbær + vaniljestevia) så alt skulle ligge til rette for en fin tur.

Pøh. Beina var litt tunge i dag også. Hadde planlagt en rute på 6 km, men etter 500 m fikk jeg se at en grusveg var (tilsynelatende) isfri! Planene endret seg fort og skoene fikk endelig mjuk grusvei under sålene! Men hvor lenge var Adam uti Paradis? Jadda... Det varte ikke lenge før jeg traff på blankis. Kavet meg over, over elva og på den andre siden var det et par hundre meter vidunderlig mjuk sti! Før det bl asfalt igjen.


Jaja, jeg var i alle fall ute en tur og fikk rørt litt på meg! Turen ble på 5,1 km / 43 min.

Har en dag igjen til å få opp treningsmengden i februar - blir spennende å se hvordan jeg ender opp i forhold til i januar!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar